Een bestelling plaatsen
Bij het product van uw keuze, geef je eerst de juiste kleur aan (indien van toepassing) en de juiste maat. Daarna geef je het aantal aan en je klikt op de knop in mijn winkelwagen. Klik vervolgens op "in mijn winkelwagen" om te gaan betalen. Je komt nu op de betalingspagina, waar je kunt aangeven of je als gast of als geregistreerde bezoeker wil afrekenen met account (je hoeft dan niet alles weer in te vullen.) Vervolgens ga je stap voor stap door het afrekenproces. Als laatste controleer je de gegevens en bevestigd je de betaling.
Gewenst product niet op voorraad
Wanneer je iets wilt bestellen wat niet (meer) op voorraad is op onze website, adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice. Wij hebben goede contacten met onze distributeurs en in principe kunnen we bijna alles leveren van de op onze site aanwezige topmerken. Als het product niet direct op voorraad is kunt je het in veel gevallen wel bestellen, alleen zal de levertijd in de meeste gevallen 2-3 werkdagen zijn en maximaal 2 weken wanneer het van de fabriek moet komen.Als je informatie wilt stuur dan een e-mail naar de klantenservice > post@topsnowshop.nl
Verzendkosten
We berekenen € 4,90 verzendkosten binnen Nederland en België. Ondanks de stijgende bezorgkosten houden we dit zo laag mogelijk. Voor verzendkosten in de overige landen, zie de check-out bij het afrekenen.
Afhalen is ook mogelijk en is gratis en op dezelfde dag mogelijk!
Iets aan bestelling toevoegen
Dit is in principe niet mogelijk, gezien de kans groot is dat de bestelling al is uitgeleverd of klaargezet voor verzending. Mocht het noodzakelijk zijn, kun je het beste zo snel mogelijk je verzoek sturen naar de klantenservice, via post@topsnowshop.nl. Zij zullen vervolgens beoordelen of het nog mogelijk is de bestelling te wijzigen.
Per ongeluk dubbel besteld
Als je het idee hebt dat je per ongeluk een dubbele bestelling hebt geplaatst, kun je het beste zo snel mogelijk het verzoek sturen naar de klantenservice, via post@topsnowshop.nl. Zij zullen vervolgens kijken of dit ook zo is en mogelijk een tweede bestelling annuleren.
Betaling is niet goed gelukt
Het bestelproces (bijvoorbeeld iDEAL of PayPal) van de order is dan waarschijnlijk niet succesvol afgerond. Je hebt wel de reguliere orderbevestiging ontvangen. Vaak is de order niet juist afgerond door een storing bij de bank met het IDEAL systeem. In dat geval is de storing meestal snel verholpen. Op de website van je bank vindt je vaak informatie omtrent storingen. Meestal is een bankstoring vrij snel verholpen.
Je kunt het natuurlijk ook altijd iets later nog eens proberen. Mocht er nog steeds iets niet goed gaan, stuur dan een email naar de klantenservice, via post@topsnowshop.nl.
Per telefoon of e-mail bestellen
Helaas kun je de producten alleen via deze shop bestellen. Wij kunnen in verband met onze voorraadsystemen en automatische verwerking van de bestellingen helaas geen bestellingen buiten het webshop-systeem aannemen.
Bestelling wijzigen of annuleren
Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice. Dit kun je het beste doen door ons te bellen, of via de chat of het contact formulier.
Verstelbare skihelm, ideale "meegroeihelm" kids
Skihelmen voor kinderen worden vaak gehuurd, omdat het hoofd nog niet is uitgegroeid. Maar dat is helemaal niet nodig: we hebben veel verstelbare helmen die 'meegroeien,' zodat ze jaren vooruit kunnen. Koop in ieder geval nooit een skihelm op de groei (te groot), kies dan voor een verstelbare helm waar ze jaren mee voorruit kunnen. Hieronder de gemiddelde maten.
Orderbevestiging per mail
Na afronding van je betaling, volgt de bevestiging in het scherm van de shop. Per mail ontvang je vervolgens ter bevestiging de factuur, welke reeds betaald is tenzij je gekozen hebt voor de betaalmethode 'bankoverboeking '.
Mocht je deze mail met factuur niet hebben ontvangen en zeker willen zijn of of bestelling is binnengekomen, stuur dan een e-mail naar de klantenservice > post@topsnowshop.nl met je verzoek voor extra bevestiging.
Track & Trace berichten op het juiste moment
TopSnowShop biedt een geweldige track & trace ervaring. Zo wordt je middels berichten op de hoogte gehouden. Zo weet je op elk moment waar en wanneer je de bestelling kunt verwachten”. Via live tracking kun je zelfs op elk moment zien waar het pakket is. Zo leveren we niet alleen een betere service, maar zijn er ook geen vragen meer over de status van de zendingen. Daarnaast kun je als klant heel eenvoudig een retour zelf aanmelden via het retourportaal.
Flexible Bezorging - levering op andere dag
In het e-mailbericht dat je ontvangt (bij het moment van verzending pakket), kun je dezelfde dag voor middernacht, nog aangeven of de zending op een andere dag moet worden aangeboden.
Indien je geen gebruik wilt maken van de gratis Flexible Bezorg Service, wordt de zending zoals gebruikelijk de volgende werkdag aangeboden. Je kunt dit alles dus nog aangeven voor de eerste afleverpoging.
Pakket ophalen bij GLS Pakketshop
In het e-mailbericht dat je ontvangt (bij het moment van verzending pakket), kun je dezelfde dag voor middernacht, nog aangeven of de zending door de vervoerder GLS bij de dichtstbijzijnde Pakketshop of bij een GLS depot moet worden klaargelegd. Via de track & trace kun je zien wanneer je pakket is aangekomen. Via deze link kun je na het invoeren van je postcode de dichtstbijzijnde pakketshop vinden, er zijn er inmiddels meer dan 550! Zo kun je zelf het pakket ophalen wanneer het je het beste uitkomt, of laten ophalen door een door jou gemachtigde persoon.
Let op: Een pakket wordt alleen meegegeven op vertoon van een e-mailbevestiging (of Niet Thuis Bericht) en een geldig legitimatiebewijs. Het pakket dient binnen vijf werkdagen bij de Pakketshop te worden opgehaald. Mocht het pakket niet worden opgehaald, dan neemt de GLS-chauffeur het weer mee en wordt het pakket retour afzender gestuurd. Indien je geen keuze wilt maken van de gratis Flexible Bezorg Service, wordt de zending zoals gebruikelijk de volgende werkdag aangeboden. Je kunt dit alles dus nog aangeven voor de eerste afleverpoging.
Levertijd van bestelling
Je bestelling wordt zo snel mogelijk verzonden en heb je binnen 1-2 werkdagen in huis. Indien besteld voor 14.00 uur heb je het normaal gesproken de volgende dag al in huis. We kunnen zo snel leveren omdat we meer dan 99% van de producten, verkopen uit voorraad. Bij enkele producten is de levertijd wat langer, maar dat geven we dan aan bij de productinformatie.
Verzendkosten
We berekenen € 4,90 verzendkosten binnen Nederland en België. Ondanks de stijgende bezorgkosten houden we dit zo laag mogelijk. Voor verzendkosten in de overige landen, zie de check-out bij het afrekenen.
Afhalen is ook mogelijk en is gratis en op dezelfde dag mogelijk!
Afleveradres achteraf wijzigen
Dit is in principe niet mogelijk, gezien de kans groot is dat je bestelling al is uitgeleverd of klaargezet voor verzending. Mocht het noodzakelijk zijn, kan je het beste zo snel mogelijk je verzoek sturen naar de klantenservice, via post@topsnowshop.nl. Zij zullen vervolgens beoordelen of het nog mogelijk is je afleveradres te wijzigen.
Pakket dezelfde dag gratis bij TopSnowShop halen!
Sinds kort is afhalen bij TopSnowShop ook mogelijk en dat kost je niets extra! Als je dat wilt kun je dat aangeven bij het afrekenen van de besteling. Het tijdstip van afhalen kun je afstemmen via post@topsnowshop.nl.
Het afhaalpunt is in Nieuwerbrug, 15 minuten van Utrecht, tussen Woerden en Bodegraven aan de A12, aan de Hoge Rijndijk 36-38.
Ander afleveradres opgeven
Ja, dat kan bij het invullen van de betaalgegevens in de winkelwagen en je kunt zelfs een afleveradres in het buitenland opgeven. Mocht je toch naar een ander land willen laten bezorgen buiten de EU neem dan voordat je de bestelling plaatst contact op met post@topsnowshop.nl om de zending af te stemmen.
Wat als we niet thuis zijn bij bezorging?
Als de bezorger van GLS het pakket niet kan afleveren, omdat op dat moment niemand aanwezig is, laat de bezorger altijd een kaartje achter en krijg je ook nog een e-mailbericht. Hiermee kan je snel en eenvoudig aangegeven of de zending op een andere dag nogmaals moet worden aangeboden of dat het door GLS bij een PakketShop moet worden klaargelegd, zodat het daar kan worden afgehaald. Ook wanneer de zending bij buren kon worden afgeleverd stuurt GLS een e-mailbericht met de specifieke afleverinformatie. Snel,betrouwbaar en gemakkelijk!
Via deze link kun je na het invoeren van je postcode de dichtstbijzijnde GLS PakketShop vinden, er zijn er inmiddels meer dan 550! Zo kun je zelf het pakket ophalen wanneer het je het beste uitkomt, of laten ophalen door een door jou gemachtigde persoon.
Let op: Een pakket wordt alleen meegegeven op vertoon van een e-mailbevestiging (of Niet Thuis Bericht) en een geldig legitimatiebewijs. Het pakket dient binnen vijf werkdagen bij de Pakketshop te worden opgehaald. Mocht het pakket niet worden opgehaald, dan neemt de GLS-chauffeur het weer mee en wordt het pakket retour afzender gestuurd.
Bezorgdagen en tijden
Standaard worden de pakketten op de volgende dagen / tijden aangeboden:
dinsdag t/m zaterdag tussen 08.30 - 18.00 uur.
Met de track & trace kun je ook zien waar je pakket zich bevind.
Bestelling volgen
Van ons ontvang je een e-mailbericht met track & trace, als door TopSnowShop de goederen ter verzending aan de vervoerder GLS zijn aangeboden. Zo kun je de zending online volgen en ook rekening houden met de komst van de GLS chauffeur.
In dit e-mailbericht dat je ontvangt kun je dezelfde dag voor middernacht, nog aangeven of de zending op een andere dag moet worden aangeboden. Indien je geen keuze wilt maken van de gratis Flexible Bezorg Service, wordt de zending zoals gebruikelijk de volgende werkdag aangeboden.
Je kunt dit alles dus nog aangeven voor de eerste afleverpoging.
Gratis ruilen bij TopSnowShop!
Het kan natuurlijk gebeuren, dat je een artikel toch wilt omruilen voor een andere maat of artikel, zodat je dus alsnog de juiste keuze kunt maken. Wij vinden het heel erg belangrijk dat je een tevreden klant bent en blijft. Daarom betaalt TopSnowShop bij ruilen de retourzending voor je!
Wanneer je ons een email stuurt naar post@topsnowshop.nl ontvang je van ons een email met een hyperlink waarmee de etiketten als pdf kunnen worden gedownload en afgedrukt, of waarmee een speciale ShopReturn-code kan worden opgevraagd die je met de hand op het pakket kan schrijven.
Wanneer je er voor kiest om de bestelling alleen te retourneren, dan zijn de kosten voor de retourzending voor je eigen rekening.
Stappen bij ruilen
1. Geef het te ruilen product aan op pakbon en plaats dit formulier in de verpakkingsdoos (niet in product doos.)
2. Plaats product(en) in de oorspronkelijke staat, compleet & onbeschadigd, in een stevige (originele) verpakking.
3. Print het retourlabel uit voor ruilen, op te vragen bij TopSnowShop via post@topsnowshop.nl.
4. Plak het retouretiket op de verpakkingsdoos en lever het pakket af bij een GLS Pakketshop.
5. Bij verrekening bij ruilen en overige informatie, neem contact op met onze klantenservice.
6. Ruilen van producten is mogelijk binnen 14 dagen bedenktijd, na ontvangst.
Retourlabel voor ruilen om te printen
Speciaal voor ruilen hebben we een gratis retourlabel om te printen, die je kunt opvragen bij TopSnowShop via post@topsnowshop.nl. Print thuis dit retourlabel en breng deze aan op de verpakkingsdoos. Je kunt het pakket nu brengen naar een DHL servicepunt in de buurt. Klik op de link voor de dichtstbijzijnde DHL Servicepunten in Nederland en in België.
Verrekening bij ruilen
Als je een zelfde product voor een andere maat ruilt hoeft er geen verrekening plaats te vinden. Wanneer het artikel waarvoor je wilt ruilen goedkoper is zullen wij het resterende bedrag binnen enkele dagen terugstorten op je rekening. Wanneer het artikel waarvoor je wilt ruilen duurder is, dan kun je dat gemakkelijk afhandelen met onze klantenservice
Bestelling retourneren
Ja, je kunt de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen. In de verpakkingsdoos zit bij de bestelling ook altijd de pakbon van TopSnowShop, die je ook kunt gebruiken als retourformulier. Op deze pakbon kun je aangeven wat je wilt retourneren. Wil je het geld terug op een andere rekening dan waarmee je hebt besteld, dan kun je dat daar aangeven.
Voorwaarden ruilen & retourneren
Retourneren van artikelen die zijn besteld via TopSnowShop.nl is mogelijk binnen 14 dagen bedenktijd, na ontvangst van de bestelling. In deze periode kun je de bestelling indien mogelijk in originele verpakking terugsturen
Terugkerende artikelen worden geaccepteerd, mits:
in oorspronkelijke staat
onbeschadigd en compleet
met volledig ingevuld retourformulier
in stevige verpakking (liefst in de originele verpakking, netjes ingepakt)
Stappen bij retourneren
Wil je de bestelling toch niet ruilen voor een ander product, volg dan onderstaande stappen:
1. Geef het te retourneren product aan op pakbon en plaats dit formulier in de verpakkingsdoos (niet in product doos.)
2. Plaats product(en) in de oorspronkelijke staat, compleet & onbeschadigd, in een stevige (originele) verpakking.
3. Breng het pakje naar een postkantoor, GLS Pakketshop of andere pakketshop. Bij een GLS Pakketshop, kost het verzenden van een pakket in de meeste gevallen € 6,25
4. Retourneren van producten is mogelijk binnen 14 dagen bedenktijd, na ontvangst.
Kosten retourneren
Indien je het product wilt ruilen, of als TopSnowShop een foutief of beschadigd product heeft geleverd zijn de retourkosten gratis. Indien je het product alleen wilt retourneren dien je zelf de retourkosten te betalen.
Retour verwerking
Retourzendingen worden vaak binnen enkele dagen na binnenkomst nog verwerkt en het kan tot maximaal 14 dagen duren. Vanwege extra drukte rond de kerstvakantie en voorjaarsvakantie duurt het soms wat langer dan je van ons gewend bent.
Mocht het langer duren, neem dan contact op met de klantenservice, via post@topsnowshop.nl.
Artikel defect, incompleet of beschadigd ontvangen
Helaas kan het voorkomen dat je een verkeerde of beschadigde zending van ons ontvangt. In dit geval kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice via onze klantenservice. Vervolgens ontvang je van ons een gratis retourlabel, waarmee de zending kosteloos geretourneerd kan worden. Geef op de pakbon dan aan wat er precies niet goed is gegaan.
Als je te weinig hebt ontvangen, stuur dan een e-mail naar de klantenservice > post@topsnowshop.nl onder vermelding van je ordernummer en het verzoek tot het toesturen van de missende artikelen. We zullen het zo snel mogelijk in orde maken.
Voordelen skihelm met vizier
Door het vizier heb je een perfect breed panoramisch beeld. Het vizier dient als skibril en zal niet beslaan omdat er veel meer ruimte is voor ventilatie. Voor brildragers is een vizierhelm ook ideaal, want je kunt je bril gewoon ophouden.
Er zijn vizierhelmen waarbij je losse wissel vizieren kunt kopen, die je kunt verwisselen, zodat je het vizier aan het weer kunt aanpassen. Er zijn zelfs skihelmen met een fotochroom vizier, die meekleur en ook polariserend is van het merk Slokker! Zo ben je klaar voor alle weertypes.
Kortom: vizierhelmen zijn voor veel mensen de ideale skihelm! TopSnowShop heeft waarschijnlijk het grootste aanbod vizierhelmen binnen Europa van alleen topmerken, met keuze uit meer dan 90 soorten en diverse modekleuren.
Maat skihelm bepalen
De maat van skihelmen is gerelateerd aan je hoofdomtrek en is erg makkelijk te bepalen. Meet de hoofdomtrek horizontaal op met een meetband, circa 2 cm boven de wenkbrauwen (dat is ongeveer de breedte van een vinger) net boven de oren. Lees bij het punt van de overlap de maat af en noteer de helmmaat in cm.
Als je de maat van de skihelm bepaald hebt, kies dan met de filter binnen de shop de skihelm met de maat die daar het dichtst in de buurt zit.
Heb je geen meetlint, klik dan hier om een meetband te printen op A4.
Tip: Is de skihelm een kado of je kun je het hoofd niet meten, meet dan de binnenkant van een andere skihelm of van een baseball pet !
Skihelm kopen beter dan huren
Een eigen helm heeft voor volwassenen en ook kinderen veel voordelen:
> Je hebt een helm van jezelf geheel naar wens van merk, type, kleur wat op de plaats van bestemming wellicht niet te krijgen is;
> Je hoeft niet in een skiwinkel te wachten als je gaat huren;
> Met een huurhelm kan hard gevallen zijn waardoor die niet meer veilig is, wat je aan de buitenkant niet altijd kunt zien;
> Met verstelbare helmen kunnen kinderen jaren voorruit;
> De skihelm huur voor een week is gemiddeld € 25,-- Een merkhelm is bij ons al verkrijgbaar vanaf € 60,-- en is dan in 2,4 week is dan de helm al terugverdient.
> En dan natuurlijk nog de hygiëne.
Verstelbare skihelm, ideale "meegroeihelm" kids
Skihelmen voor kinderen worden vaak gehuurd, omdat het hoofd nog niet is uitgegroeid. Maar dat is helemaal niet nodig: we hebben veel verstelbare helmen die 'meegroeien,' zodat ze jaren vooruit kunnen. Koop in ieder geval nooit een skihelm op de groei (te groot), kies dan voor een verstelbare helm waar ze jaren mee voorruit kunnen. Hieronder de gemiddelde maten.
Verstelbare en niet verstelbare skihelmen
Er zijn verstelbare en niet verstelbare skihelmen op de markt. Het voordeel van een verstelbare skihelm is, dat je naar wens de skihelm aan de vorm en grootte van je hoofd kunt aanpassen. Vaak kan dit met simpele draaibewegingen, eigenlijk “finetunen.” Er zijn daarnaast sommige merken die voor de maatverstelling werken met inlegkussentjes, een elastische band of een systeem waarmee je lucht in de voering kunt pompen. Deze systemen worden niet vaak toegepast.
De laatste jaren is ook het 3d- fit systeem in opmars. Met dat systeem kun je de maat van de skihelm naast de hoofdmaat ook aanpassen in de hoogte, voor nog meer draagcomfort en zekerheid.
Het boa- systeem is erg populair en wordt steeds meer toegepast door diverse merken. Ook zijn er merken zoals Alpina die zelf een 3d-fit verstel systeem hebben gemaakt.
Ventilatie skihelmen
Op de piste kan het tijdens het skiën of snowboarden onder de skihelm wat warm worden, zeker later in het seizoen. Goede ventilatie van de skihelm is zeer belangrijk om geen kou te vatten, door eerst overmatig te inspireren en daarna weer de kou in te gaan. De lichte inmold helmen en hybride skihelmen (bovenkant inmold) hebben over het algemeen de meeste ventilatieopeningen. Er zijn skihelmen met automatisch ventilatie en regelbare ventilatie. Bij regelbare ventilatie, kun je zelf met een schuifje voor meer comfort de skihelm laten ventileren met warme dagen en de ventilatiekanalen afsluiten als het erg koud is.
Oorstukken en voering skihelm
Bij veel skihelmen zijn de binnenvoering en oorstukken (oorpads) uitneembaar, waarna je het in de wasmachine gewoon mee kunt wassen met de andere kleding. Zo heb je weer een compleet frisse helm. Indien binnenvoering en oorstukken niet uitneembaar zijn, is er speciale helm reiniging spray te koop.
Het voordeel van een skihelm met afneembare oorstukken is dat je de oorstukken bij lekker weer kunt afnemen, waardoor de helm minder warm aanvoelt. Er zijn overigens ook oorstukken die voorzien zijn van ingebouwde speakers, (of optioneel verkrijgbaar) waarmee je op de piste je favoriete muziek kunt beluisteren vanaf je MP3! Nadeel hiervan is dat je natuurlijk ook minder hoort!
Skihelm verplichting
In alle Scandinavische landen, Oostenrijk (behalve de deelstaat Vorarlberg en Tirol), Italië, Slovenië, Kroatië en Polen is een skihelm verplicht voor kinderen. Buiten deze regels wordt een skihelm voor kinderen aangeraden in Duitsland, Fankrijk en Zwitserland en veel skischolen hebben het verplicht. De leeftijdgrens verschilt per land en is hieronder aangegeven. Het overtreden van de regels kan leiden tot een boete van € 150,- tot € 200,- en inname van de skipas.
Skihelm verplichting voor kinderen
< 14 jaar in Italië, Kroatië en Slovenië
< 15 jaar in Oostenrijk
< 16 jaar in Polen
Voor volwassenen is het nog nergens verplicht een skihelm te dragen. Maar ook volwassen, ervaren skiërs wordt geadviseerd een skihelm te dragen. De verplicht maken van de skihelm zal wel op de agenda blijven in de Alpenlanden. Duitse chirurgen willen het in Duitsland alverplicht maken.
Dure skihelm niet altijd beter
Een dure skihelm is niet altijd beter dan een goedkope. Goedkope skihelmen komen soms heel goed uit een test van een keuringsbureau zoals het Duitse Tüv. Een duurdere skihelm komt vaak door de afwerking, kwaliteit materiaal, draagcomfort, gewicht van de skihelm, of de ventilatie automatisch is of regelbaar en het aantal ventilatie openingen.
Ook kan het verschil in prijs te maken hebben met in hoeverre de helm ook voor andere activiteiten, zoals fietsen en schaatsen te gebruiken is.
Skihelm vervanging
Door veel fabrikanten wordt, ondanks gebruikte moderne materialen, aangeraden om een skihelm (bij regelmatig gebruik) te vervangen na 3 tot 5 jaar .
Volgens fabrikanten, de ANWB en het Duitse Tüv dien je na een zware val de skihelm te vervangen. Dit omdat de buitenschaal kapot is en / of het dempingmateriaal binnen de skihelm beschadigd is. De binnenschaal van een skihelm vervormt bij impact en kan maar één keer botsenergie absorberen, ook al is dat niet altijd te zien. De skihelm is dan niet meer veilig, maar daar is die juist voor bedoeld!
Betaalmogelijkheden
In onze shop kun je een keuze maken uit onderstaande (veilige) betaalmethodes:
- Creditcard: Mastercard en Visacard
- iDeal: betalen via internetbankieren bij uw eigen bank (ING, ABN AMRO, Rabobank, Triodosbank, Van Lanschot Bankiers, Regio Bank, ASN Bank, Friesland Bank of SNS Bank)
- Met een bankoverboeking LET OP: DUURT 1-2 WERKDAGEN LANGER !
- Achteraf betalen met afterpay
- Paypal
Op het moment dat je op het scherm de mededeling krijgt dat we de bestelling hebben ontvangen, zal deze worden verwerkt. De bestelling zal binnen de aangegeven levertijd worden bezorgd, tenzij de betaalprocedure niet succesvol is afgerond en/of bestelde artikelen nog niet, niet meer of tijdelijk niet op voorraad zijn.
* Toelichting op registreren met Verified by Visa of Mastercard:
Verified by Visa en MasterCard® SecureCode™ zijn een extra beveiligingsmaatregel voor betalingen via internet.
De Visa kaart is standaard voorzien van Verified by Visa. Met Verified by Visa doet je de internetaankopen met een extra wachtwoord. De Visa kaart is dan ook dubbel beschermd tijdens het online winkelen.
MasterCard SecureCode is een eigen persoonlijke wachtwoord of code voor online betalingen. Dankzij deze SecureCode kan alleen jij online betalen met de MasterCard creditcard. Het persoonlijke wachtwoord zorgt ervoor dat je herkenbaar bent als de rechtmatige eigenaar van de MasterCard creditcard.
Geld terugkrijgen
Ja, als je binnen 14 dagen na aankoop aangeeft dat je bestelling niet is wat je ervan verwacht kun je het product retourneren onder vermelding van retour met bestelnummer. Na ontvangst van het product wordt het normaal gesproken nog dezelde dag teruggestort op je rekening. Normaal gesproken is het bedrag dan binnen 2 werkdagen weer bijgeschreven op je bankrekening.
Overschrijving duurt langer
Bestellingen betaald via iDeal, afterpay of creditcard worden direct uitgeleverd (voor 22:00 besteld, volgende dag in huis). Bestellingen betaald via overboeking worden uitgeleverd nadat het geld op onze bankrekening is bijgeschreven. Een betaling via overschrijving heeft meestal een verwerkiungstijd van 1-2 werkdagen.
Betaling is niet gelukt
Als je order niet op reguliere wijze is voltooid, is in het bestelproces (bijvoorbeeld iDEAL of PayPal) waarschijnlijk iets niet goed gegaan. Je hebt wel de reguliere orderbevestiging ontvangen.
Veelal is een order niet juist afgerond door een storing bij de bank met het IDEAL systeem. In dat geval is de storing meestal vrij snel verholpen. Je kunt het dus altijd op een later punt nog eens proberen of de betaling op een andere manier te doen. Mocht er nog steeds iets niet goed gaan, of je hebt advies nodig, stuur ons dan een email.
AfterPay – Achteraf betalen (Nederland & België)
AfterPay voert voor TopSnowShop.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode.
AfterPay voorwaarden
Indien u uw bestelling afrekent via AfterPay (achteraf betalen) gaat u tevens akkoord met de voorwaarden van AfterPay. Deze kunt in hier vinden:
> AfterPay voor Nederlandse consumenten: http://www.afterpay.nl/consument-betalingsvoorwaarden
> AfterPay voor Belgische consumenten: https://www.afterpay.be/be/footer/betalen-met-afterpay/betalingsvoorwaarden
Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.
Veilig bij ons bestellen
Online winkelen is een makkelijke, snelle en veilige manier om een product te zoeken en aan te schaffen. Het webshop keurmerk garandeert dat je veilig en betrouwbaar kunt winkelen bij TopSnowShop.
Je kunt zien dat TopSnowShop veilig is op pagina’s waar je gevoelige informatie achterlaat, bijvoorbeeld bij het afrekenen en inloggen. Er staat dan https://www.topsnowshop.nl in de adresbalk van je browser. De extra letter s achter http staat voor veilig (secure). Op de overige pagina's is het niet nodig om https te gebruiken, dus hierop staat het niet ingeschakeld.
Een actiecode gebruiken
Heb je een actiecode, dan kun je deze invoeren bij het afrekenen. Je kunt maar één actiecode tegelijk gebruiken per bestelling. Persoonlijke actiecodes zijn slechts één keer toepasbaar.
BTW
Alle prijzen die vermeld staan op TopSnowShop zijn inclusief de BTW. Op de orderbevestiging die in de bijlage is toegevoegd staat de BTW die wordt betaald over je bestelling vermeld.
Per ongeluk 2 keer betaald
Het kan zijn dat je 2 keer een betaling uitvoert, omdat je denkt dat het misschien de eerste keer niet is gelukt. Als je het idee hebt dat je per ongeluk een dubbele betaling hebt gedaan, kun je het beste zo snel mogelijk het verzoek sturen naar de klantenservice na te zien, via post@topsnowshop.nl. Zij zullen vervolgens kijken of dit ook zo is en een 2de betaling terugstorten.
E-mail
mail ons post@topsnowshop.nl (reactie z.s.m, binnen 24 uur op werkdagen)
Chatservice
Op werkdagen zijn we via de live chat zoveel mogelijk beschikbaar veelal in de middag en avond. Mochten we niet live zijn, laat dan een bericht achter en we komen er binnen 24 uur op terug (tijdens werkdagen.)
Klantenservice per Telefoon
Wilt u snel antwoord, bel ons dan op werkdagen tussen 9 uur en 17 uur op het nummer 0348 - 70 23 23